Thursday, November 17, 2011

U-turns ARE allowed.

Dear reader,

I would like to remind you of the fact that if you feel like you are heading the wrong way, you are always allowed to make a U-turn. Don't ride your bicycle where it's not supposed to be going. Nothing good will ever come out of that. Instead, take a look to the left, take a look to the right, ensure you will not put anybody's life in danger and once it's all clear - turn and pedal where your heart wants to go.

So often do we seem to forget, so I just want to remind you; U-turns are allowed.

Yours Sincerely,

Lady who bicycles her own way



2 comments:

  1. Ta det försiktigt med pedalerna!! Btw jag fick göra en u-turn på min uppkörning, då var jag dock inte helt säker på att man fick, jag visste inte om det var ett trick. Men jag u-ade och fick kortet. /tjejen som ser till att du får lite kommentarer ;) ps det där kakan såg riktigt god ut!

    ReplyDelete
  2. (Kommentar 2) Jag gick förresten på ett "jag vill lära mig franska och du vill lära dig svenska-fika" med en fransk kille idag tack vare inspiration från dig, det var rätt kul, pratade svenska och franska i 2 timmar typ :) /soffe

    ReplyDelete